Ahad, 13 Mac 2011

Ada Anak Kucing Dalam Kotak. Comelnya...


Ini adalah gambar anak2 kucing comel yg suami aku jumpa
dalam kotak di rumah sewa kami pd pagi Isnin baru2 neh.
Mama kucing 'tinggalkan' mereka semalaman dalam rumah krn
aku tidak benarkan dia masuk.
Hehehe..:P..manalah aku tahu anak2 dia tertinggal dalam rumah.
Kasihan....



Sekarang mereka selamat bersama mama mereka,
InsyaALLAH akan terus selamat dan sihat.
Kecik dan comelnya mereka kan...
Inilah pertama kali aku tengok anak kucing baru lahir secara live.
Bestnya perasaan...biarlah mereka terus tinggal di sini.
Mereka mengingatkan aku pada Arjun,
walaupun mereka tidak dapat menggantikan Arjun,
terubat juga rindu aku pada Arjun...
(aku masih merinduimu Arjun..huhuhu..)



Mereka kini tinggal di dapur luar di luar rumah.
InsyaALLAH tempat itu selamat, terutamanya selamat dari hujan.
Sekarang neh musim hujan.
Lagi pun tiap2 malam, lampu sentiasa ON di tempat tu,
tak adalah mereka kesejukkan.


Kalo kami sekeluarga pindah rumah nanti, macam mana ya?
Tentu tak sampai hati nak tinggalkan..

Bukan mudah kucing nak menyesuaikan diri dgn tempat baru....huhuhu



1 ulasan:

  1. Ramai nye meaw :) saya pun sayang kat haiwan berbulu terutama kucing. Jaga kucing elok2, Allah beri rezeki buat mereka melalui amal baik yang mengalir dari tangan kita

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...