HiTam RinDu MaMa..huhuhu



Hitam rindu sangatttt kat mama & adik beradiknya...
Aku sedar hal ini apabila aku melihat matanya berair...
Aku tak sampai hati...cian dia..
Aku batalkan niatku membawanya ke rumah sewa baruku
Aku terpaksa 'mungkir janji' utk terus mengasuhnya...huhuhu. Maafkan aku...
Siapakah yg dapat menjaga anak lebih baik selain mama kandungnya sendiri???


Hitam rindu bau mamanya...



Hitam rindu merasa susu mamanya...



Hitam rindu belaian mamanya...


Apabila melihat mamanya okay je dgnnya..
Yakin mamanya tidak akan lagi mengabaikannya...
Aku ucapkan selamat tinggal pada Hitam...
Aku berpesan pd mamanya supaya menjaga
 ketiga-tiga ekor anaknya dgn baik& penuh kasih sayang,


Aku telah berpindah ke rumah sewa baru pd petang Jumaat baru2 neh (25 Mac)

Aku akan merindui kelian....huhuhu...



Gambar & Video Hitam & keluarga akan menjadi pengubat rinduku...









Hatiku tidak tertahan.
Pagi Sabtu keesokannya...
Aku datang ke rumah sewa lamaku semata2...
utk melihat keadaan Hitam & keluarganya

Mereka tiada di situ...!

Mana mereka...???? Mana?

Dua tiga kali aku pusing kawasan perumahan mencari mereka....

Rupa2 mereka telah berpindah ke rumah jiran sebelah..

Macam faham2 je mama kucing apa yg aku cakap petang semalam..

Alhamdulillah..jiran (terutama sekali anak dara suntinya)
 sanggup menjaga Hitam & keluarganya..

Aku sempat menyerahkan sekilo makanan kucing,
susu formula utk anak kucing & berpesan...
memberi Hitam multivitamin...dan
.....sedikit tip...


Doaku:
1. Mudah2an anak2 kucing itu dapat terus..
 membesar dalam keadaan sihat & selamat
2. Mudah2an jiran itu menjaga mereka dgn sebaik mungkin




Ulasan

  1. ptg td mlwt hitam...oh tidakkk!...hitam dh mati! Ank jiran tu britau hitam mhembuskn nafas t'akhir lwt ptg sabtu bru2 neh....waaaaa...sedihnya..
    ..tp skurang2nya dia tdk bsendirian tika itu...
    Allah lbh myayangimu hitam...huhuhu

    BalasPadam
  2. Huhuhu. Sedihnya. Berakhir sudah kisah si Hitam.

    BalasPadam
  3. aku menangis sbalik je balik dr umah jiran tu...xsangka pagi tu pagi t'akhir aku mlihat hitam
    entahlah nape aku sensitif sgt ngan kucing2 neh??
    kna citer benda lain pulak slps neh...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Direktori Amal Jariah